• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Ruilen en retourneren

Is het product toch niet helemaal wat je ervan had verwacht? Je kunt het pakket terug sturen binnen 30 dagen na ontvangst.

 

OPTIE 1: Via retourservice Returnista met DHL, DPD of UPS
Stap 1: Je gaat naar https://mevrouwaardbei.returnista.com/
Stap 2: Selecteer het te retourneren item met daarbij de juiste retourreden.
Stap 3: Je kunt kiezen om het pakketje zelf weg te brengen of op te laten halen door DPD, DHL of UPS. Verwijder het verzendlabel van de doos zodat het pakket niet per ongeluk terug naar u verzonden wordt.
-De kosten binnen Nederland zijn: €5,65 voor zelf wegbrengen of €6,25 voor op laten halen. (Voor meer landen, scroll naar beneden op deze pagina.)

 

OPTIE 2: Wil je het pakket liever via een andere bezorgdienst verzenden?
Stap 1: Open ons retourformulier, vul deze in en voeg deze bij je retourzending. 
Heb je geen printer, schrijf dan de in te vullen punten van het formulier op een briefje en verwijder het verzendlabel van de doos zodat het pakket niet per ongeluk terug naar u verzonden wordt.
Stap 2: Ga naar een bezorgdienst naar keuze en lever het pakket in.
-De kosten voor het retour zenden via een eigen bezorgdienst zijn voor eigen rekening.

 

VOORWAARDEN
-Je kunt het pakket terug sturen binnen 30 dagen na ontvangst
-Gepersonaliseerde artikelen, behang oorbellen en speentjes in ongesealde verpakking kunnen niet retour gezonden worden.
-Zorg ervoor dat het artikel in perfecte conditie is. Ongebruikt, onbeschadigd en geurloos.
-Bij schoentjes, hoedjes en kleding moeten de aangehechte kaartjes touwtjes meegeleverd worden.
-De verpakking van het artikel moet origineel en onbeschadigd zijn.
-Zorg dat je onze of een andere stevige verzenddoos gebruikt (een zak of gewone envelop is niet voldoende) die goed opgevuld is zodat het artikel niet kan beschadigen.
-Vergeet niet het oude verzendetiket te verwijderen of plak het nieuwe etiket over het oude etiket. 
-
Bewaar het retourbewijs goed, totdat we jouw retourzending verwerkt hebben. 


Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Als wij je retour in originele staat hebben ontvangen, zullen we het bedrag binnen enkele dagen terugstorten.

Mijn aankoop is verkeerd geleverd, beschadigd of incompleet. Wat moet ik doen?
We vinden het erg vervelend dat je een klacht hebt op een door ons geleverd item. Stuur altijd eerst een mail met een foto van de klacht naar onze klantenservice via [email protected] voordat je een artikel retour stuurt. Vergeet hierbij niet het ordernummer te vermelden. Wij proberen je klacht zo snel mogelijk voor jou op te lossen!

Wil je een artikel ruilen?
Stuur het artikel retour, deze zullen wij binnen enkele werkdagen aan je crediteren. In de tussentijd kun je het juiste product opnieuw bestellen in onze webshop, deze heb je dan (mits alles goed gaat aan de kant van het verzendbedrijf) de volgende dag al in huis. 
 

Volledig overzicht tarieven Returnista:

Land

Drop-off

Pick-up

NL

€ 5.65 - 5.81

€ 6.43

BE

€ 8.75

€ 11.05

DE

€ 9.11

€ 11.4

GB

€ 9,78 - 13,59

€ 12.05

LU

€ 9.78

€ 12.05

FR

€ 9.79

€ 12.05

AT

€ 9.79

€ 12.05

MC

€ 9.51

€ 12.05

DK

€ 11.47

€ 13.7

ES

€ 11.47

€ 13.7

FI

€ 11.47

€ 13.7

IE

€ 11.47

€ 13.7

IT

€ 11.47

€ 13.7

PT

€ 11.15

€ 13.7

SE

€ 11.15

€ 13.7

BG

€ 12.76

€ 14.9

EE

€ 12.76

€ 14.9

GR

€ 12.76

€ 14.9

HU

€ 12.76

€ 14.9

HR

€ 12.76

€ 14.9

LT

€ 12.76

€ 14.9

LV

€ 12.76

€ 14.9

PL

€ 16,12

€ 14.9

RO

€ 12.76

€ 14.9

CZ

€ 12.76

€ 14.9

SK

€ 12.76

€ 14.9

SI

€ 12.76

€ 14.9

 

Op dit moment ben je producten aan het kopen voor '' Sluiten