• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Ruilen en retourneren

Is het product toch niet helemaal wat je ervan had verwacht?
•Open ons retourformulier, vul deze in en voeg deze bij je retourzending. 
•Heb je geen printer, schrijf dan de in te vullen punten van het formulier op een briefje en verwijder het verzendlabel van de doos zodat het pakket niet per ongeluk terug naar u verzonden wordt.
•Zorg ervoor dat het pakket binnen 30 dagen na ontvangst weer bij ons binnen is.
•De kosten voor het retour zenden zijn voor eigen rekening.
•Gepersonaliseerde artikelen, behang en speentjes in ongesealde verpakking kunnen niet retour gezonden worden.
•Artikelen moeten ongebruikt worden geretourneerd, in de originele, onbeschadigde verpakking en met de originele prijskaartjes. Mevrouw Aardbei behoudt zich het recht om slechts een gedeelte van het betaalde bedrag te crediteren als een product of verpakking door het toedoen van de klant is beschadigd. 

Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Als wij je retour in originele staat hebben ontvangen, zullen we het bedrag binnen enkele dagen terugstorten.

Mijn aankoop is verkeerd geleverd, beschadigd of incompleet. Wat moet ik doen?
We vinden het erg vervelend dat je een klacht hebt op een door ons geleverd item. Stuur altijd eerst een mail met een foto van de klacht naar onze klantenservice via [email protected] voordat je een artikel retour stuurt. Vergeet hierbij niet het ordernummer te vermelden. Wij proberen je klacht zo snel mogelijk voor jou op te lossen!

Kunnen artikelen geruild worden?
Artikelen kunnen niet geruild worden voor andere artikelen. Mocht je toch een andere maat, kleur of product willen dan kan je het ongewenste item retourneren, deze zullen wij binnen enkele werkdagen aan je crediteren. In de tussentijd kun je het juiste product opnieuw bestellen in onze webshop, deze heb je dan (mits alles goed gaat aan de kant van het verzendbedrijf) de volgende dag al in huis. 
 

Op dit moment ben je producten aan het kopen voor '' Sluiten