Veel gestelde vragen

Zijn alle artikelen op voorraad?
Ja alle artikelen zijn op voorraad. Alle artikelen waar 'SOLD OUT' bij staat zijn helaas uitverkocht.

Ik wil graag een uitverkocht artikel bestellen.
Wil je op de hoogte gehouden wanneer jouw artikel weer voorradig is, schrijf je dan per artikel in en ontvang een mail zodra het artikel weer voorradig is. Helaas is niet mogelijk om levertijd van alle artikelen weer te geven.
 

Waarom is het artikel opeens uitverkocht als ik wil gaan betalen?
De artikelen in je winkelmandje worden voor je gereserveerd als je een afgeronde bestelling hebt voldaan. 
Het is mogelijk dat meerdere klanten hetzelfde laatste artikel aan het bestellen zijn en net als in een echte winkel kan er maar één iemand met het artikel naar huis gaan namelijk degene die als eerste de betaalt. 
De artikelen in je mandje worden niet gelijk voor je gereserveerd omdat er heel veel winkelende en kijkende klanten die hun mandje vullen maar nooit gaan afrekenen, het zou jammer zijn dat de artikelen in deze achtergelaten winkelmandjes allemaal als verkocht zouden worden gezien. 

Kun je iets voor mij achterhouden?
Dat kan zeker, na betaling is het product van jou! Zonder betaling kunnen we helaas geen producten achterhouden. 

Kan ik een uitverkocht artikel reserveren?
Nee, reseveren kan niet maar wij kunnen je op de hoogte via de mail. Via de link bij het artikel onderin "stel mij op de hoogte wanneer beschikbaar" kun je je mailadres achterlaten en ontvang je automatisch een mailtje zodra het artikel weer voorradig is. Deze mail is ter informatie, en geen reservering, je kan op dit moment zelf bepalen om het artikel wel of niet te bestellen.

Ik heb een bestelling geplaatst maar wil graag nog artikelen toevoegen, kan dat?
Ja, je kan een bestelling/artikel toevoegen zonder extra verzendkosten (in Europa), mits de tweede bestelling nog voor 15:00 uur wordt geplaatst en betaald (vrijdag na 15:00 uur, zaterdag en zondag gelden ook als dezelfde werkdag).
 

1. Gebruik bij je tweede bestelling de code: 'toevoegen' (in het vakje cadeaubon verzilveren) in het bestelmenu er worden dan geen verzendkosten berekend.
2. Vermeld bij opmerkingen het ordernummer (begint met ORD...) waar je een artikel aan wilt toevoegen. 


Let op: 
-Meld vooraf dat je iets wil toevoegen via email en wacht op bevestiging van ons. Het kan zijn dat je bestelling al verzonden is (tussen 15:00-18:00).
-Bestellingen kan je samenvoegen maar de betalingen niet, er zijn 2 bestellingen en dus 2 betalingen.
-Wil je een toevoeging doen op een brievenbusbestelling informeer ons eerst even, het kan zijn dat je bestelling niet meer door de brievenbus kan en er dus pakketkosten bijkomen.

Ik zou mijn artikelen graag ingepakt willen hebben, kan dit?
Alle artikelen die je bestelt worden gratis leuk ingepakt (met uitzondering van de grote artikelen zoals posters groter dan A3, lego opbergboxen brick 4 en 8, poppenbedjes, poppenwagens, tipi's, grote lampen, posters in brievenbuskokers). Mocht je speciale wensen hebben ten aanzien van het inpakken mag je het bij de opmerkingen in het afrekenmenu aangeven.

Is de kleur van het product altijd exact hetzelfde als op de foto?
Ja, alle producten worden verkocht zoals op de foto. Houdt u wel rekening met de instellingen van uw beeldscherm. Soms kunnen kleuren net iets anders worden weergegeven, afhankelijk van de scherminstellingen.

Zit er een factuur in mijn pakket?
Nee, deze krijg je direct via de mail na je bestelling.

Mijn bestelling is precies €75,-, waarom moet ik verzendkosten betalen?
Bestellingen boven €75,- worden gratis verzonden (bijvoorbeeld €75,01).

Ik heb een aantal cadeaubonnen, deze zou ik graag in 1 bestelling willen gebruiken, kan dit?
Neem contact op met ons via info@mevrouwaardbei.nl of via het contactformulier en we zullen er één code van maken met het gehele bedrag.

Ik zocht op internet naar een kortingscode maar deze werkt niet, kan dit kloppen?
Deze code komt van een phishing (nep)-website, wij gebruiken geen kortingscodes.

Kan ik de producten ook afhalen of bekijken?
Helaas niet, het is verboden om op het adres (woonwijk) waar mijn webshop is gevestigd artikelen af te komen halen of te komen bekijken omdat dit adres dan als detailhandel/winkel aangemerkt wordt. 

Waarom moet ik opnieuw verzendkosten betalen als ik mijn adres niet juist ingevuld heb en het pakket retour gegaan is? 
Af en toe komt het voor dat iemand zijn adres niet juist invult, in dat geval komt het pakket dan retour naar ons. We nemen dan contact met je op voor het juiste adres en zullen daarbij opnieuw vragen om verzendkosten af te rekenen (ook als iemand gratis verzendkosten had bij aanvang). Dit is omdat wij opnieuw de kosten moeten maken richting de vervoerder.

Kan mijn pakket bij de buren geleverd worden?
Pakketten in Nederland, onder de €100,- kunnen bij de buren afgeleverd worden, pakketten boven dit bedrag worden bij ons standaard verzekerd, hiervoor is een handtekening van het huisadres nodig waardoor het helaas niet mogelijk is om het pakket bij de buren af te leveren. 

Waarom staat er geen telefoonnummer op de website?
Aangezien we vaak druk bezig zijn met orders inpakken en we deadlines hebben, kunnen we de telefoon helaas niet opnemen. Mocht je een vraag hebben, kun je mij een berichtje sturen via contact of een e-mail naar info@mevrouwaardbei.nl. We kijken tussen de pakketten door heel vaak naar onze mail en beantwoorden berichten erg snel!

Waarom staat er geen adres op de website?
De webshop wordt vanuit huis gerund en is geen zakelijk adres.

Heb je een tip voor leuke/mooie geboortekaartjes?
Jazeker! https://hippe-geboortekaartjes.nl

Mijn vraag staat er niet tussen!
Neem dan contact op met ons via info@mevrouwaardbei.nl of via het contactformulier.

We zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.