• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Veel gestelde vragen

Heb je een vraag? De kans is groot dat deze al eerder is gesteld. Alle veel gestelde vragen op een rijtje. We hopen je hiermee geholpen te hebben. 

 

Kunnen jullie voor mij een bericht voor de ontvanger meesturen?


Dat kunnen we zeker! We hebben mooie kaartjes te koop in de shop: Klik hier om de kaarten te bekijken. Deze kun je aan je bestelling toevoegen en in de opmerkingen bij de kassa kun je opschrijven wat er op het kaartje moet komen te staan.

 

 

Zijn alle artikelen op voorraad?


Ja, alle artikelen zijn op voorraad. Alle artikelen waar 'SOLD OUT' bij staat zijn helaas uitverkocht.

 

Ik wil graag een uitverkocht artikel bestellen.


Wil je op de hoogte gehouden wanneer jouw artikel weer voorradig is, schrijf je dan per artikel in en ontvang een mail zodra het artikel weer voorradig is. Helaas is niet mogelijk om levertijd van alle artikelen weer te geven. 

 

 

Waarom is het artikel opeens uitverkocht als ik wil gaan betalen?


De artikelen in je winkelmandje worden voor je gereserveerd, als je een afgeronde bestelling hebt voldaan. Het is mogelijk dat meerdere klanten hetzelfde laatste artikel aan het bestellen zijn, maar helaas kan er maar één iemand het artikel ontvangen, namelijk degene die het als eerste afrekent.
De artikelen in je mandje worden niet gelijk voor je gereserveerd, omdat er ook klanten zijn die hun mandje vullen, maar niks afrekenen. Het zou jammer zijn dat de artikelen in deze 'achtergelaten' winkelmandjes allemaal als verkocht zouden worden gezien.

 

 

Kun je iets voor mij achterhouden?

Dat kan zeker, na betaling is het product van jou! Dan kan ik het op een later moment voor je verzenden. Zonder betaling kan ik helaas geen producten achterhouden. 

 



Kan ik een uitverkocht artikel reserveren?


Nee, reserveren kan niet. Ik kan je wel op de hoogte houden via de mail. Via de link bij het artikel onderin, "stel mij op de hoogte wanneer beschikbaar", kun je je mailadres achterlaten en ontvang je automatisch een mailtje zodra het artikel weer voorradig is. Deze mail is ter informatie, dus geen reservering. Je kan op dit moment zelf bepalen om het artikel wel of niet te bestellen.

 


Ik heb een bestelling geplaatst maar wil graag nog artikelen toevoegen, kan dat?

Ja, je kan een bestelling/artikel toevoegen zonder extra verzendkosten (in Europa), mits de tweede bestelling op een werkdag nog voor 17:00 uur wordt geplaatst en betaald. Neem hiervoor voorafgaand aan de tweede bestelling eerst contact op met mij via [email protected].

 


Ik zou mijn artikelen graag ingepakt willen hebben, kan dit?


Alle artikelen die je bestelt worden gratis leuk ingepakt (met uitzondering van de grote artikelen zoals poppenbedjes, poppenwagens, poppenbuggy's, grote lampen, vloerkleden). Mocht je speciale wensen hebben, ten aanzien van het inpakken, mag je het bij de opmerkingen in het afrekenmenu aangeven.

 


Is de kleur van het product altijd exact hetzelfde als op de foto?


Ja, alle producten worden verkocht zoals op de foto. Houd wel rekening met de instellingen van je beeldscherm. Soms kunnen kleuren net iets anders worden weergegeven, afhankelijk van de scherminstellingen.

 


Zit er een factuur, pakbon of retourformulier in mijn pakket?


Nee, de factuur krijg je direct via de mail na je bestelling. Een pakbon zenden we niet. De retourinstructies kun je op de site vinden onderin het menu.

 

 

Mijn bestelling is precies €75,-, waarom moet ik verzendkosten betalen?


Bestellingen die bóven €75,- zijn, worden gratis verzonden (bijvoorbeeld €75,01).

 


Ik heb een aantal cadeaubonnen, deze zou ik graag in 1 bestelling willen gebruiken, kan dit?


Neem contact op met mij via [email protected] of via het contactformulier en ik zal er één code van maken met het gehele bedrag.

 

 

Ik zocht op internet naar een kortingscode van Mevrouw Aardbei maar deze werkt niet, kan dit kloppen?


Deze code komt van een phishing (nep)-website.

 

 

Kan ik de producten ook afhalen of bekijken?


Helaas niet, het is niet toegestaan om op het adres (woonwijk) waar de webshop is gevestigd, artikelen te halen of te bekijken, omdat dit adres dan als detailhandel/winkel aangemerkt wordt.

 

 

Waarom moet ik opnieuw verzendkosten betalen als ik mijn adres niet juist ingevuld heb en het pakket retour gegaan is? 


Af en toe komt het voor dat iemand zijn adres niet juist invult, in dat geval komt het pakket dan retour naar mij. Ik neem dan contact met je op voor het juiste adres en zullen daarbij opnieuw vragen om verzendkosten af te rekenen (ook als iemand gratis verzendkosten had bij aanvang). Dit is omdat we de vervoerder moeten betalen voor het retour zenden naar ons en het opnieuw verzenden naar de klant. 

 


Kan mijn pakket bij de buren geleverd worden?


Pakketten in Nederland, onder de €100,-, kunnen bij de buren afgeleverd worden. Pakketten boven dit bedrag worden bij Mevrouw Aardbei standaard verzekerd, hiervoor is een handtekening van het huisadres nodig, waardoor het helaas niet mogelijk is om het pakket bij de buren af te leveren. 

 

 

Waarom staat er geen telefoonnummer op de website?


Om u goed te kunnen helpen gaat dit via email sneller en nauwkeuriger. Mocht je een vraag hebben, kun je een e-mail sturen naar [email protected]. Doorgaans beantwoorden we berichten snel!

 


Waarom staat er geen adres op de website?

De webshop wordt vanuit huis gerund en is geen zakelijk adres.



Mijn vraag staat er niet tussen!

Neem dan contact op met mij via [email protected].

Ik zal je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

 

Heb je een vraag? De kans is groot dat deze al eerder is gesteld. Alle veel gestelde vragen op een rijtje. We hopen je hiermee geholpen te hebben. 

Op dit moment ben je producten aan het kopen voor '' Sluiten