• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Naïf Care

2012. Groot nieuws: we worden allebei vader. Er gaat een wereld voor ons open, van badolie tot billencrème. Maar wat een teleurstelling. De bestaande babyverzorging zit vol schadelijke stoffen zoals minerale olie, parabenen en SLS. Die rommel op onze...
Geslacht
Kleuren
Leeftijd

Naïf Care

Ontstaan Naïf Care

Toen Jochem en Sjoerd in 2013 voor het eerst allebei vader werden, kwamen zij erachter dat er zelfs in babyverzorging schadelijke ingrediënten zaten. Dus werd Naïf geboren: natuurlijke verzorging voor Baby & kids, met alleen ingrediënten die de babyhuid echt nodig heeft en die niet alleen goed zijn voor de huid, ook voor de planeet. Niks meer, niks minder. Al snel grepen ook volwassenen naar de verzorgingsproducten van Naïf. Inmiddels is er een natuurlijk assortiment voor jong en oud. Want ook jij hebt recht op gewoon goede, simpele, natuurlijke huidverzorging.

Maar waarom die naam?

Ze heten Naïf, omdat ieder kind van nature naïef is: eerlijk, onbevangen en onschuldig. Dat willen ze graag zo houden. Daarom gebruiken ze milde, natuurlijke ingrediënten, zoals avocado en zoete amandelolie. Alle producten zijn dermatologisch getest, hypoallergeen en PH-huidneutraal.

Natuurlijke ingrediënten

Difficult words don’t moisturize. Daarom gebruiken ze alleen de meest natuurlijke ingrediënten zoals avocado olie, tomatenextract, kokosvezels en calciet uit Nederlands drinkwater. Een gedeelte van de ingrediënten komt uit Nederland, zoals de tomaten, calciet, abrikozen, zonnebloemolie en rozemarijn. Voor andere ingrediënten zoals avocado olie en macadamia olie kiezen ze voor het meest duurzame alternatief en streven hierbij naar een transparant grondstoffenplan. Inclusief life cycle assessment. Dit betekent dat ze in kaart kunnen brengen wat de impact van de producten is op de planeet.

B-Corp

Naïf is B-Corp gecertificeerd. That’s huge! Dat betekent dat Naïf zich inzet voor een betere wereld als het gaat om sociale impact, verantwoordelijkheid, transparantie en duurzaamheid. Al de producten zijn natuurlijk, duurzaam en vegan. En zoals ze al zeiden: geen ingrediënten die schade aan mens en planeet aan kunnen brengen. Kijken ze naar de buitenkant, dan zijn al de verpakkingen van bioplastic op basis van rietsuiker. Samen met de Plastic Soup Foundation draagt Naïf bij aan de bewustwording van de effecten van plastic op de natuur. Daar dragen ze met liefde aan bij.

Visie

De filosofie achter Naïf is simpel: do good. Wat dit betekent? Ze maken huidverzorgingsproducten die de puurheid van de mens en planeet respecteren en beschermen. Ze willen de plek waar we geboren zijn beter achterlaten, dan hoe we ‘m aantroffen. Niet alleen voor hunzelf, maar ook voor de volgende generatie en hen een basis geven waarin ze kunnen kiezen voor Good Care. Dit zit ‘m niet alleen in de ingrediënten, ook in de verpakkingen, verzendmethoden en hoe ze op Naïf Care HQ te werk gaan.




Op dit moment ben je producten aan het kopen voor '' Sluiten